Osmaniye Valisi Dr. Mehmet Oduncu, İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürü?ne bağlı BİMER (Başbakanlık İletişim Merkezi) Bürosunu ziyaret ederek, çalışmalar hakkında bilgi aldı.
İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürü Osman Turunç, Kasım ayı itibariyle 2013 yılında BİMER?e 5490 başvuru yapıldığını ifade ederek, başvurulardan 1019?nun telefonla, 166?sının mektupla, 52?sinin şahsen ve 4253?ünün internet üzerinden yapıldığını söyledi.
BİMER Müracaatlarının kategorilerine göre dağılımı hakkında da bilgi veren İl Müdürü Turunç, BİMER?e yapılan başvuruların 4045?inin şikâyet, 565?inin görüş ve öneri, 449?unun maddi yardım talebi, 258?inin adet iş talebi ve 173?ünün adet altyapı sorunları müracaatından oluştuğunu söyledi.
BİMER Bürosunun çalışmaları hakkında bilgi alan Vali Oduncu, ziyareti sırasında başvurusunun sonucunu öğrenmek için BİMER?i arayan bir vatandaşın telefonunu cevaplayarak, başvurusunun sonucu hakkında bilgi verdi. Başvurusunun takipçisi olacağını belirten Vali Oduncu: ?Başvurular, titizlikle takip edilmeli, süratle sonuçlandırılmak ve başvuru sahibi gecikmeksizin bilgilendirilmelidir? dedi.
Vali Oduncu, BİMER?in vatandaş ile devlet arasında önemli bir iletişim kanalı olduğunu vurgulayarak, ?Vatandaşlarımız, şikâyet, ihbar, istek, görüş ve önerilerini BİMER?in 150 no?lu telefonunu arayarak ya da şahsen, mektupla veya internet üzerinden başvuru yaparak BİMER Büromuza iletiyorlar. Yapılan her başvuru değerlendirilerek, ilgili kuruma yönlendiriliyor, ilgili kurum gerekli işlemi yaparak vatandaşımıza işlem sonucu hakkında bilgi veriyor. Vatandaşlarımız başvurularının akıbetini 150 no?lu telefonumuzu arayarak da öğrenebiliyorlar. Başvuruların değerlendirilmesi konusunda oldukça titiz ve hassas bir çalışma yürütüyoruz. Vatandaşımızın sorunlarının çözülmesi, şikâyetçi olduğu konuların çözüme kavuşturulması, görüş ve önerilerinin değerlendirilmesi, vatandaş odaklı kamu hizmeti anlayışımızın bir sonucudur? diye konuştu.
BİMER?in yanı sıra Osmaniye Valiliğinin (328) 825 42 00 ve 825 43 00 no?lu Valilik Makam telefonlarının 24 saat esasına göre hizmete açık tutulduğunu söyleyen Vali Oduncu, ?İlimiz genelinde vatandaşlarımıza kamu hizmetlerinin daha etkin ve süratli bir şekilde ulaştırılabilmesi, vatandaşlarımızın taleplerinin ivedilikle değerlendirilip sorunlarının çözüme kavuşturulabilmesi için Valilik makam telefonlarımız sürekli hizmete açık tutuluyor. Devletimizin şefkatli eli, yardıma muhtaç, yaşlı, engelli, ihtiyaç sahibi tüm vatandaşlarımıza uzanmaya devam edecektir? dedi. Valilik Basın