Tarih: 01.08.2025 14:05
CarrefourSA, yeme içme sektöründeki ‘Lezzet Arası’ yatırımlarına devam ediyor
CarrefourSA'nın inovatif iş modeli 'Lezzet Arası', Kozyatağı City's İstanbul AVM'deki CarrefourSA Hipermarket içinde kapılarını açtı.
Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki olan CarrefourSA 74 ilde bin 250'den fazla mağazası ve bayileriyle birlikte 15 bin kişilik kadrosuyla faaliyet gösteriyor. Müşterilerine doğru ürünü, doğru üreticiden, doğru fiyata ulaştırma hedefiyle çalışmalarını sürdüren marka, aynı zamanda yeme içme alanındaki yatırımlarına da devam ediyor.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Şef Vedat Başaran'ın danışmanlığında 2017 yılında başlattığı 'Lezzet Arası' konseptiyle perakende sektöründe önemli bir dönüşüme imza atan marka, bugün 6 ilde toplam 15 'Lezzet Arası' restoranıyla hizmet veriyor. Aylık 500 bine yakın müşteriyi ağırlayan restoran konseptine bir yenisini ekleyen marka, Kozyatağı City's İstanbul AVM'deki CarrefourSA Hipermarket içinde açılan 600 metrekare alana sahip, 200 kişilik oturma kapasiteli 'Lezzet Arası' ile müşterilerine hizmet veriyor. 'Lezzet Arası'nda kahve tutkunları için Bonheur Coffee&Bakery'de, profesyonel baristaların elinden çıkan özenle hazırlanmış kahveler ve lezzetli tatlılar; sağlıklı beslenme tercih edenler için ise özel olarak tasarlanan Lezzet Arası Vegan'da taze malzemelerle kişiye özel salatalar hazırlanıyor. Pizzaseverler için pizza poli ve geleneksel lezzetlerden vazgeçemeyenler için her gün taze olarak pişirilen 40 çeşit sulu yemek seçeneği de müşterilere sunuluyor. Restoranın klasiği olan ücretsiz pişirme seçeneğinde ise CarrefourSA kasap ve balık reyonundan alınan ürünler kısa sürede restoran kalitesinde pişirilerek market fiyatında bir yemeğe dönüşüyor.
"Yeni nesil deneyime odaklanıyoruz"
Konu hakkında değerlendirmede bulunan CarrefourSA CEO'su Kutay Kartallıoğlu, "Lezzet Arası, yeme içme alanının ötesinde müşterilerimizin değişen alışkanlıklarına ve ihtiyaçlarına yanıt veren, inovatif bir deneyim modeli. Kozyatağı City's İstanbul AVM'deki CarrefourSA Hipermarket içinde açılan bu yeni alanla, market içinde dinlenme, sosyalleşme ve kaliteli yemek yeme ihtiyaçlarını aynı çatı altında birleştiriyoruz. Amacımız; doğru fiyatla erişilebilir ve kaliteli gastronomi sunmak. Bugün 6 ilde 15 Lezzet Arası'na ulaşırken, gastronomi alanında seçme özgürlüğü sunmaya devam edeceğiz" dedi.
Orjinal Habere Git
— HABER SONU —